.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف خاتمی اصلاح طلبان را دچار ابهام کرد

یک عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی گفت: همه جمع بندی سیاسی برای اجماع حول محور خاتمی شکل گرفته بود ولی با انصراف خاتمی از کاندیداتوری کلیه جمع بندیهای جبهه اصلاحات در این خصوص دچار توقف و ابهام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محمد عطریانفر عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بیان این مطلب اظهار داشت: با اتفاقی که در روزهای پایانی سال 87 مبنی بر کناره گیری خاتمی از حضور در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری دهم رخ داد اصلاح طلبان پس از سپری شدن تعطیلات نوروز، به طور حتم موضوع انصراف خاتمی از کاندیداتوری و آثار و تبعات سیاسی این تصمیم و همچنین حضور میرحسین و کروبی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: اما با توجه به نحوه خروج خاتمی از صحنه انتخابات و بیانیه ای که در این زمینه صادر کرد و نامه های نگاشته شده بین خاتمی و میرحسین موسوی و همچنین جایگاهی که پیشاپیش از میرحسین در صورتبندی سیاسی شکل گرفته بود به نظر می رسد که بخش عظیمی از آراء خاتمی به سوی میرحسین موسوی هدایت شود.

عطریانفر همچنین گفت: چشم انداز آینده اجماع اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دهم را مثبت می بینم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: اصلاح طلبان برای تغییر وضعیت موجود کشور باید به پیروزی بیندیشند چرا که در این شرایط پیروزی حاصل نمی شود مگر از معبر اجماع!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.